EF TUL nabízí ve spolupráci s Hochschule Zittau/Görlitz možnost absolvovat formou virtuální mobility předmět Market Research v anglickém jazyce u Prof. Dr. phil. Sebastiana Zipse.
- maximální počet přihlášených studentů z EF je 10;
- přihlašování probíhá prostřednictvím emailu, zájemci pište na: lenka.stryckova@tul.cz do 15. ledna 2022 (first come, first served do naplnění kapacity);
- předmět je za 5 ECTS kreditů;
- na EF bude uznán jako volitelný předmět;
- nenahrazuje předmět Marketingový výzkum a analýza dat vyučovaný na EF;
- výuka probíhá 2x týdně od 15. března do 30. června 2022 online, každé úterý a čtvrtek od 18 do 19:30 hod;
- zkouška proběhne online formou prezentace (30 minut).
Další informace na webu EASY.
4. ledna 2022